Nu spårar jag ur...

Sitter och gapskrattar åt alla tokiga frisyrer jag fick till. :-)
Jag tror att det tar ordentligt på krafterna att handla en hle dag, känner mig så där fnissigt övertrött. Skulle vilja hitta på något. KAnske man skulle smita ut och palla äpplen eller något?! ;-)

Förrut hörde jag hur det började spöregna. Tänke att det var konstigt att det kom så där plötsligt bara. Pratade med Lisa senare och berättade om störtskuren. Hon tyckte att det var ännu mer konstigt för där hade det inte kommit en droppe!
Så går jag ut och tittar och det är snustorrt!

Vet ni vad det var jag ahde hört?
Jo, kantarellerna stod och fräste sig torra på spisen. Hade glömt av dem!

Dags att krypa ner brevid lillprinsen.

Kommentarer
Postat av: Alina

Kika gärna in i min blogg och lämna ett litet spår efter dig:) Ha det bra! http://emmiealina.blogg.se

2008-08-29 @ 23:12:36
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0