Manduca

Idag har jag beställt en bärsele. Fick ju bidrag till en av mamma och pappa i doppresent, men J tyckte att det inte var nödvändigt. (Hm han som inte är hemma hela dagarna och vet vad en trebarnsmor måste hinna med på en dag!) Så jag har velat fram och tillbaka. Men nu bestämde jag mig! Jag älskar ju verkligen sjalen, men snart är det dags att byta från trikå till en vävd eftersom han blir större. Och det är ju lite meckig med en väldigt massa meter tyg om man vill knyta och bära ute.
Så det blev en ergonomisk bärsele. Hoppas att den är så bra som den verkar och som sjalexperterna lovar. ;-)
 Gillar att den har så många möjligheter och framför allt kan bäras på ryggen med.

Manduca bärsele Röd
Manduca är en ergonomisk bärsele som avlastar optimalt både för barn och bärare.

· Passar från nyfödd (3,5 kg) till barn ca 20 kg

· Du kan bära på rygg, mage eller höft

· Material : Hampa/ekobomull

· Levereras i en tygpåse som också kan användas som ryggsäck

· Levereras med instruktioner som innehåller tydliga bilder

• Kan tvättas i maskin 30 grader


Kommentarer
Postat av: Angelica

Ser mysigt ut :-)

2008-08-17 @ 20:57:38
URL: http://vidlund.blogg.se/
Postat av: Jennie

Spännande med en ny sele/sjal... HAr du provburit i den innan du bestämde dig? Det finns ju så många olika varianter. Jag provade några stycken på barnmässan, men upplevde att alla skavde någotstans. Men det kan ju vara en vanesak och så är man van med tyd som bara formar sig efter kroppen. Ska bli spämnnande att få höra ett utlåtande senare. Kram

2008-08-17 @ 21:46:27
Postat av: frida

Jennie: Nä jag har inte provat den, men fått massa bra referenser av väninnor som är sjaötokiga och säljer sjalar och bärselar. Men man vet ju aldrig hur det känns förrän man provat. Återkommer med rapport!

2008-08-17 @ 22:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0