JA!

Äntligen kom vår tvättmaskin!
1½ vecka har vi varit utan. (FAst kära mor har tvättat åt oss 2 ggr!)
Det skulle gå fort med frakten men när en vecka hade gått ringde J och frågade var den var. Och då väntade de på Soda Streamern. Herregud, jag skiter i drickan, ge mig tvättmaskinen! ;-)
Så då skickade de den och idag kom den fram. J håller på att installera den nu.
Luktar skit i nedervåningen nu efter att den gamla äckelmaskinen koppades ur. Något var fel på tömningen i den så det luktade prutt.

Nu hoppas jag på fräsch nytvättad doft i eftermiddag. Om han nu lyckas...

Jag ger nog inte min man tillräckligt med cred. Jag frågade om vi skulle ringa någon för att hjälpa att koppla in den. Det är ju vatten och el och allt möjligt. Fick till svar: "Men herregud vad tror du om mig egentligen?! Tror du inte att jag klarar något?"

Vi får se... (Jodå jag tror nog allt att han klara det. Han är rätt händig min man. Han är bara lite segstartad.)

Kommentarer
Postat av: Malin

Skönt att den äntligen kom.....tur man har sin mamma i vissa lägen.

2008-08-20 @ 14:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0