Grind!

Nu är det slut på lugnet här hemma. ;-) Elias har verkligen kommit på hur man tar sig fram! Han ålar för fullt här nu på morgonen. Skjuter ifrån med tårna och drar sig fram med händerna, tekniken kan finslipas men den funkar! ;-)

Han ser så nöjd och stolt ut lille killen.

Fick ett erbjudande om två grindar av fru Barck, måste ringa henne idag, för snart lär inte vagnen fungera som trappstopp.

Vad händer idag? Vad hittar ni på?

Här har vi inte planerat något ännu.  Regn, vilket känns helt ok.
Hade tänkt att åka till GBG och se mannen min spela mot Assyriska i em, men han har känningar i baklåret så tränaren ville inte riskera en skada, så han avstår matchen.

Kommentarer
Postat av: Lena

Mamma & Pappa firar 23-årig bröllopsdag idag så det blir till att gå bort till dom. Hela familjen brukar alltid samlas då =)



Jag måste verkligen skaffa mig grind jag med för MIlla är snabb nu alltså. Hittar du fler eller hör några bra tips får du gärna hojta!!



KRAM.

2008-08-03 @ 09:37:15
URL: http://minaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0