Filmkväll

Jag har börjat tillat på Hannibal på 3:an. Kan inte komma ihåg när jag såg en film senast! Lär väl inte se färdigt denna heller. E vaknar nog någon gång och vill ha sällskap och tutte.

Annars har vi haft Lisa, Ludde, Linda och Filippa här på fika idag.
Innan dess var vi och handlade. Skulle byta ett plagg på Indiska och fick med lite annat så klart. En snygg blommig volangkjol tex.

Imorgon är det ridning på schemat för båda tjejerna. J tränar så jag får lösa detta på något sätt, men det fixar sig säkert. Brukar finnas hjälpsamma tjejer på stallet som kan ställa upp och leda. Jag måste ju ta med Elias. Får nog ta den nya selen så ordnar det sig!

Efter det är det stor släktträff för JENSEN-släktet. Massa med danskar som ska kalasa. Vi åker dit ett tag, men stannar bara lagom länge eftersom J ska spela borta mot Brommapojkarna på söndagen.

Vad ska ni hitta på?

Lite bilder från kvällen:¨


Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår inte hur ni 3 barnsmammor får ihop det riktigt.. :-) Jag tycker det e stressigt med ett barn.. haha.



2008-08-22 @ 21:49:19
URL: http://idathylen.blogg.se/
Postat av: Anonym

kan ju säga att kolsyrad mjölk smakar som mjölk med samarin i... Ingen hit alltså.. :-)

2008-08-23 @ 06:13:20
URL: http://idathylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0