Bilder

Här kommer lite nya bilder.

Alice har egentid med oss tre. Linnéa har sovit hos mormor och ibland är det skönt att vara delade tror jag.

Elias gillar hoppgungan hemma hos mormor. Ibland blir det lite småhopp, men det hade inte skadat att väga 2 kg mer! Lite dålig svikt nu.
 
Vagnen när man får sitta upp är poppis.

Jag tror att jag ska bya liggdelen mot sittedelen nu. Är han vaken vägrar han ju vagnen. Han sitter en stund själv nu med. Har aldrig provat, så kom jag att tänka på att tjejerna satt runt 5-6 mån. Satte honom och visst sitter ungen själv en stund!
 Morbror Anders och Emma är hos mamma och pappa och hälsar på i några dagar. Flickorna är tokiga i Emma! Och Linnéa stannade såklart kvar där över natten och passade på att umgås med Emma.
Idag ringde mamma på em och berättade att de väntade på ambulansen för Emmas axel hade hoppat ur led. *ajajaj* Ont som sjutton och det var visst tredje gången. SÅ Linnéa hade en spännande upplevelse när ambulansen kom och de satte kanyl mm.
Stackars emma.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0